A lOt Of LessON

assalamualaikum, hari ini hari khamis...ermmm...

start hari rabu kelmarin..bermulanya ujian tov...sy daa ambik paper pai, bm2,bi2,mt2, n sn2...dlam...bnyak ni..
smuanya bnyak memeberi lesson kpada sy..dan mengajar saya...sy akan blajar drpd ksilpan.tlah sy lakukan dlam paper2 trsebut..sy akan terima dengan hati yang terbuka dan look foward.....sama kata pepatah yang mengatakan bumi ibarat roda..sekali kita kat atas skali kat bwah...skali kat tengah...zahir x kesah..sy juaga bnyak blajar dari kwan2...sy suka tngok spirit or semangat seseorang...dari situ sy berfikir...ermm.matang nyer fikiran..dia..alangkah bgus nya kalau sy jadi dia...

salah satu nya..msa kat skolah tadi sy trdengar syafiqah aqilah ckap yang dia target 1oo untuk smua sbjek dia...pas2 dia ckap kat kwan dia yang " kita kna positif" walaupun kita x jwab ngan baek..pun at least kita ad smangat...aaaa mcm 2 laa lbh kurang..bkan nak puji laa..tapi memang patut di contohi...kan bgus kalau semua orng mcm 2...mcm 2 laaa fikiran yang matang.....syafiqah aqilah adalah antara yang menjadi contoh kpd sya untuk memepertingkatkan diri sy ke arah yang terbaik...sesiapa yng baek ngn dia sngat2 beruntung....kalau syafiqah bca...jgn slah angga plak erk...sy cuma mnjadika dia sbgai contoh..

erm...2 jer kot..salam..peace no war!!!!

3 comments:

dekhaamohd said...

waa pqah!! salut u lorr... fana sakit jiwo jwb paper xdi...... tuu rr .. x baco sgt... haha

dekhaamohd said...

*eh.. syafiqah aqilah hok mano? haha.. ingtkan syafiqah manaf.. tukar2..

bunga ;D said...

good.luck.;)