Sorotan 2010



assalamualaikum..salam satu Malaysia..
pada petang yg mulia ni..sy nk ucapkan selamat tahun baru..sbb esok dah nak masuk bulan januari??? ad ap disebalik bulan januari??? fikirrrr laaa sendiri erkk..mlas nk ckp..hehe..diam tak diam 2010 dah nk melabuhkan tirai..2011 pulak nk mula...2010 sememangnya tahun yang paling mnis sbb bnyk kenangan yang telah menjadi memori yang sukar untuk dilupakan...

thun 2010..emm..bulan januari tahun 2010 dimulakan dengan perasaan takut n gentar sbb thun ni kitaorng akan face ngn pmr...huh..masa tuh belajar jer kerja kami..x der keje laen...hehe..tp bila daa abis pmr rsa cam dunia ni kosong sngat...x der dah situasi sibuk2 cam sblum pm..hehe..tup2 result daa kuar...dan alhamdulillah sy dapat penuh..9A..bukan sy jer kwan2 sy pn smer...sumenya berjaya..yg dpt 9a sumenya 47 org n 8a 30 org..hebat x?? apa2 pn generasi seterusnya mesti n wajib menunjukkan yg mereka lg hebat dr batch kitaorang..huhu..hehe..

eh, nk thu x......ad orag tuh ng orag tuh daa bertunang kat facebook.bertunang dah laaa x bg thu kita..x pew2..haha..x kisah..kita tngok kekal ke x..kan...eh,bunyi cam jelesss jer???? x jelesss pn erkkk....x dr sbb k.hahha..x sbr nk tngok ap akn jadik nnt..hehe..mcm2 laaa diorag ni kn....knak2 ribena laa kan..terutamanya dia ,dia ,dia,n dia....hahahahahahaha...

uhhhh...actually bnyk sngat bnda yg berlaku sepanjang thun 2010 ni...x kn nk citer sume kotttt...heheh.papew pn sy harapkan 2011 lebih baek..amin..k salam..

0 comments: