lembaran baru, slmat tinggal 2 ibs



Get the Persahabatan code at Myspace Graphics

walaupun tahun 2009 blum pun berakhir lagi, sy ingin mengambil satu peluang untuk mengucapkan slamat tinggal 2009 dan slamat datang 2010..sudah semestinya tahun 2009 tlah dipenuhi oleh banyak kenangan2 yng sngat manis..walaupun ada tawar,masam,masin dan pahit...

for me, 2009 was the sweetest laaa...i can know what is friendship..how to cope with the friendship..and also i can make the friendship closer...i appreciate to them because of their gladness to be my friend..& i hope my appreciation accepted ok??? my day in 09 was fully with obstacles that i must faced... so heavy ..owh..
but thanks Allah because gave me a spirit and energy and strength..without that i did not know what happen to me now..will i stressed, will i had an obsession, will i ruins and???? oh, no that thing never happened...it was the damned thing ever..

ermm, thun 2009 juga sya tlah prnah gembira, sedih & marah??? pernah ker tngok zahir marah?????
hanya Allah yang tahu.. x per lah sy  nak kongsi juga dengan kawan2 sejati sy..hari yang paling mengembirakan dalam tahun ini ialah masa sambutan hari raya...kanper??? sebab zahir gembira sangat tengok kawan2 zahir gembira, senyum, ketawa....gelagat mereka membuat zahir berada dalam keadaa tenang..walaupun zahir ni pendiam..satu lagi perkara yang sangat mengembirakan zahir ialah masa dalam kelas...kat dalam kelas zahir boleh lihat macam2 ragam kawan2..ada yg tkun blajar..ad yng borak2..ad yng bermain2..zahir macam x boleh bayangkan kalau zahir tanpa mereka...jadi sebab itulah zahir sangat happy dapat kawan yang perfect macam bdak klas 2ibs..dan laen yg mengenali zahir..

next, my sadness moment when my lovely grandmother passed away..that day i did not know what to figure..
soo damned sad... she's is the best grandmother in the world..i guess.. she didn't sick...it happened like a shocked...when she released her last breath, i not been there...when i knew she's already passed away..i quite emotional on that time..but the pass was pass..i had to go further and far than this...

erm..hari yang memang buat zahir marah dan kecewa, ialah msa.........................................................
,.......................................................................................................................................................
mner bleh bagi tau..x der kot...mrah 2 x der kot..cume a bit disappointed ckit laa...x nak laa bgi tau...
zahir x nak menyinggug hati saper2...zahir dah maafkan pun...harap2 dia tidak mengulangi perkara yang samer..

i guess just that what can i exchange..ok ..gud nite..

0 comments: